lilacdragon.blogg.se

Timo's StarStable Online blogg.

En kväll med Urvargarna

Efter en lång och prövosam dag så hamnade jag med Urvargarna såhär på kvällskvisten.
Dom är ju roliga, och väldigt trevliga små varelser, vi får väl se vad för lurt dom tänker göra mot mig ;P
Får väl se sen vad som händer, skriver senare bloggen - The Lilac Dragon

 
Jaa hörr ni här hände det verkligen mycket o:
Vi sprang rund och gjorde tävlingar och när Amanda Wolfdaughter var tvungen att logga ut, så fortsatte jag och Evelina själva :)
Vi hittade på en massa tokigt xD
 
 
Inne i cirkusen var vi och flängde runt, och hade kul och efteråt visade jag hur allt såg ut om man gick ut utan hästen. Det blir sådan härlig dimma då, jag önskar man kunde rida i den dimman :D
 

<--- Evelina                                                                                     Jag --->
 


Sen mötte vi den här skummisen som typ förföljde oss och bara kunde säga orden: Nej, Bye, Sorry
Hon (eller han) var helskumm och snackade typ spanska eller nått o:
 
Var en händelserik natt men nu ska jag sova - Lilac Dragon out
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 RedCandy
skriven :

Det hade vart så awesome om man kunde rida i dimman. :D

Svar: yeah ;PSkuggan testade vad som skulle hända om man ringde hem inne i cirkusen men hände inget annat än det vanliga att man kom dit man har sitt hemstall :c
lilacdragon.blogg.se

2 Mandy Darkside
skriven :

Fin blogg.. kul har jag mer att läsa :)

Svar: thank you ;)kommer fixa designen lite senare, och ordna kategorierna och sånt - när jag har mer tid x)
lilacdragon.blogg.se