lilacdragon.blogg.se

Timo's StarStable Online blogg.

Första tävlingen med Corona

Äntligen hemkommen från stallet, pust asså vad varmt det är här i Sverige o;  och jag som trodde jag var van vid hettan hemma i USA.

Idag var första gången jag tävlade med min nya häst, pinto stoet Corona 43. Det var en liten western tävling här i närheten som jag anmält oss till, bara för att se vad lilla Corran kan och vad jag själv kommer ihåg från min tidigare karriär ;)
25+ i skuggan och gassande solsken, det var verkligen en varm dag att tävla på, men allt som allt slutade vi på en tredje plats av ca 20 andra western tävlande. Visserligen ställde jag bara upp i reining grenen men tyckte det räckte för Corona, speciellt eftersom Malin (Skuggan) ska om bara en timme, ställa upp med henne i hoppningen.
Vi får väl se om hon kommer hem med en blågul rosett eller inte, men jag tror nog att hon blir nöjd med vilken placering hon än får :)

- Timo, the Lilac Dragon
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tess :)
skriven :

Grattis :)